문의하기

뒤로가기
제목

Online support

작성자 V****(ip:)

작성일 2024-06-08 13:48:37

조회 40

평점 0점  

추천 추천하기

내용

Hello, there are a few questions I would like to ask before purchasing
1. Is there any online support if I have troubles using the program or I want to ask about my training progress
2. Is it possible for me to send you the data after using NeurospecBT and get a consultation report if I am using it
overseas
3. Is there any warranty on the headband
4. Will the Training Protocol decide for me which games and how many times I should train automatically
?

5. What should I do if I want to purchase it and pay by overseas credit card?

Thank you very much.


첨부파일

비밀번호
수정

비밀번호 입력후 수정 혹은 삭제해주세요.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

댓글 수정

이름

비밀번호

내용

/ byte

수정 취소

비밀번호

확인 취소

댓글 입력

이름

비밀번호

내용

/ byte

평점

회원에게만 댓글 작성 권한이 있습니다.


고객센터

02-863-1119

Fax :

월 ~ 금 오전 10:00 ~ 오후 06:00

점심시간 오후 12:00 ~ 오후 01:00

토 / 일 / 공휴일은 휴무

무통장 계좌안내

국민은행 041301-04-264769

예금주 : 뉴로피드백 코리아

화살표